tiistai 5. lokakuuta 2010

Taideteos

Estetiikkaa silmälle ja sielulle

Tyttö oli luokkansa kanssa Lapin reissulla vaeltamassa. Kuvia katsoessani mietin kyllä hyvällä opettajia jotka mahdollistavat tällaisen kokemuksen nuorille. Näin muuten tuollaisia syksyisiä lehtiä hienosti laminoituna keittiön pöydällä. Käyvät kuopuksen kanssa MLL:n perhekahvilassa maanantaisin isänsä kanssa. Olen jo kertaalleen laittanut yhden pikkuisen tekemän taideteoksen seinälle. Tänään olen sitten minä ja kuopus kotona ja totean lehtiä katsoessani; "onpa hieno, kukas tän on tehnyt?" Kuopus kattoo lehtiä ja sitten minua: "pappa teki!". =) Kyllä huvitti.

4 kommenttia:

Saila kirjoitti...

Aivan mahtavia kuvia, ja vielä mahtavampaa tietysti päästä paikan päälle. Suomi on uskomattoman kaunis ja vaihteleva maa ja vuodenaikojen luonteet ovat hienoja (vaikka kuinka sitä talvea voivottelisi - tsemppivlisäys itselle ja muille talviunta kaipaaville).

Dahlia kirjoitti...

Joo, mä kaipaan talviunta;) Täytyy sanoa että oli niin mahtavia kuvia, että laitoin tuollaisen matkan haaveisiini.

Pumita kirjoitti...

Upeita värejä! Minullakin on vielä Lapin reissut tekemättä. Ehkä sitten eläkkeellä. ;)

Dahlia kirjoitti...

Pitäähän eläkkeelläkin olla mielekästä puuhaa;)