maanantai 15. helmikuuta 2010

Lämpeneekö tämä enää koskaan...?!





4 kommenttia:

Pumita kirjoitti...

Ihania kuvia! Joka tapauksessa vaikka otsikosta luen samaa epätoivoa kuin mitä itsekin yritän pitää loitolla. Yksi keino on palata Blogilandiaan. ;) Kaikkea hyvää sulle!

Maria kirjoitti...

Lämpenee se! Ajattele, ensi viikko, ja sitten kuukausi kääntyy maaliskuun puolelle: sehän tietää kevättä! Malttamattomana minäkin odotan talven taittumista, mutta toisaalta olen seesteisen onnellinen juuri nyt, koska kaikki on vielä edessä päin, mutta ei enää kovinkaan kaukana.

Dahlia kirjoitti...

Pumita: Mä olin jo antanut periksi sun bloggaamisen suhteen (!). Olipa kiva yllätys huomata, your in the game again! ;) Minäkin olen välillä pitänyt aikalailla taukoa ja keskittynyt tämän uuden ilopillerin kanssa seurustelemaan, mutta kyllä tällä blogilandialla on oma paikkansa ja sen huomaan siitä miten iloiseksi tulin teidän molempien kommenteista tälle järkytävälle kylmyydelle, jolle ei näytä tulevan loppua.

Maria: Mulla on opittavaa tuosta sun asenteesta. Mäkin odotan sitä kaikkea mikä on edessäpäin (ja uskon, etä tuolta lumen alta ne kukatkin vielä kurkistaa...vai??) mutta täytyy myöntää, että nämä kovat pakkaset on lisänyt malttamattomuutta ja epätoivoa tosiaankin! Kuopuskin on luonteeltaan niitä miehiä jolla pitää olla mahdolisuudet juoksennella ulkona! =)

Karin Bergh kirjoitti...

Usch för vintern. jag har tröttnat nu. Längtar till sommar, sol och torpet =)