sunnuntai 17. toukokuuta 2009

Blogfriends


Sain iloisen yllätyksen Elämäntalon Jossulta; blogitunnustuksen! Uudet blogiystävät on piristänyt tätä bloggailua kovasti. Kiitos! Laitetaan tunnustusta eteenpäin kahdelle seuraavalle nuorelle bloggaajalle:

Dlog o Timebox, mina kära systerbarn. Här får ni båda ett beröm för era bloggar som jag tycker om att läsa iom. att ni båda skriver med eftertanke! Ni får gärna kopiera den o ge vidare (fast den är ju på finska) så ta det som det är; ett tack för att ni skriver och är såååå fina!

2 kommenttia:

L3 kirjoitti...

Jag har redan skrivit tack på inlägget ovan, men jag kanske borde skriva här med?

Tack så mycket för detta priset (?)/bemärkelsen (?). vet inte vad jag ska kalla det för :)

Dahlia kirjoitti...

Tack tack, jag såg nog din kommentar ovan också. Kul att ni bloggar! Skulle du kunna sätta lite bilder av ditt nya hem...? =)