keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Ordlös onsdag -sport

Mer bidrag till ordlös onsdag hittar du HÄR

12 kommenttia:

Marie Höglund kirjoitti...

Wow ser ut som jätte stora nonstop ;-)

Solvarm kirjoitti...

Hej!

Snygg bild med härliga färger.

Glad Påsk och må gott, önskar Irene

strömmas sida kirjoitti...

Vilken fartig sportig bild med korgen, som jag inte hade sett förrut förräns i en annans bloggares bidrag.

Önskar dig en fin påsk

strömma

NatureFootstep kirjoitti...

jaha, nu fick jag se hur den där korgen ser ut. Så lärde jag mig nåt idag också. :)

sinneskatten kirjoitti...

Sommar och frisbee det är skoj det!

lairama kirjoitti...

Den översta bilden är klockren med sina knalliga färger.
Den undre bilden andas glädje.

Snyggt.

Vita Stunder kirjoitti...

Härligt att se att du också har en frisbeekorg! :)
Och dessutom underbart färgglada frisbees!

En riktigt fin påsk önskar jag dig!
Kram Anna

Kajsa kirjoitti...

Det där ser ut som en lagom jobbig sport :-)

Anette kirjoitti...

Det var en massa frisbee. Är det någon i din familj som "spelar"? /Anette

Dahlia kirjoitti...

Anette: Det är mannen min som spelar o tävlar i frisbeegolf.De olika frisbeena "flyger" olika och därför behövs det massor. =)

LottaM ..ღ kirjoitti...

Härliga foton av frisbee och korgen dessutom.
Tack för kommentaren hos mig, önskar dig en trevlig påsk!

SysterLilli kirjoitti...

Den första bilden är ju bara så underbar. Vilka härliga färger! :)
Kul sport! :)