keskiviikko 1. huhtikuuta 2009

Ordlös onsdag -fokus

Mer bilder med temat -fokus, hittar du HÄR

19 kommenttia:

strömmas sida kirjoitti...

Vilken bra tolkning. Det gäller att vara fokuserad när man kör bil.

Kram
strömma

Marie Höglund kirjoitti...

Fin tolkning av temat. Ja fokus i backspegeln är viktigt att ha när man rattar en bil.
Tack för titten hos mig :-)

@nemonen kirjoitti...

Ett klockrent bidrag på fokus. Här gäller det verkligen att vara fokuserad.

Pumita kirjoitti...

Ta det lugnt med kameran så han inte kör i diket! ;)

Karin kirjoitti...

Ja, man måste ha fokus i bilen. Och fotografen har fokus på föraren :-) en bra tolkning av fokus.

Veronica kirjoitti...

Härlig fokusering! Det gäller att vara skärpt!
=)

Ninni kirjoitti...

Jättebra tolkning. För bakom ratten , i bilen måste man vara totalt fokuserad!
Må så gott!

Vita Stunder kirjoitti...

Snygg tolkning av fokus!
Det gäller verkligen att ha fokus när man kör bil :)

Tack söta du för dina ord hos mig!
Lilla tjejen tittar på Dora på tv ;)

Ha en fin kväll!
Kram Anna

LottaM ..ღ kirjoitti...

Focus både bakåt och framåt behövs när man kör bil. Fotografen focuserar på föraren.
Bra tolkning.
Tack för kommentaren hos mig.
Må så gott1

Baronessan kirjoitti...

Riktigt bra tolkning av fokus.

Bitten kirjoitti...

Kul bild. Fokuserad förare.

sinneskatten kirjoitti...

Riktigt fokuserad förare kan man se, bra tolkat!

L3 kirjoitti...

Vad är en ordlös onsdag? man får inte prata eller? Eller man ska bara gestalta en känsla utan ljud (prat/ord)? What is this interesting phenomen? :O

//systerdotter from Swerike

Dahlia kirjoitti...

Hejsan kära systerdotter!
Ordlös onsdag är en fotokedja med nya givna teman varje onsdag. Man länkar sitt bidrag till sidan "ordlös onsdag" (klicka på blogglänken). Den finns bland listan av bloggar jag läser.Man länkar sin bild varje gång i kommentarerna på bloggen "ordlös onsdag". Det är meningen att man inte kommenterar sin bild och sen kommenterar de andra (som du ser). Egentligen blir det då en gestaltning utan ord, dvs. via bilden. Min bild på temat "fokus" var ju ganska given. Det fanns annars många fina tolkningar som du kan gå och se via bloggen: ordlös onsdag.
Hoppas du såg bilden på katten som är tagen hos dej några år sedan. Det blev en fin bild och den har definitivt något i den fokuserade blicken! Får jag länka dej till min blogg? Tänkte att du kanske bloggar mest åt dina studiekompisar o så.
<3 /moster

Systerdotter (L3) kirjoitti...

Hej igen. Klart du får länka mig på bloggen. Jag ska sluta blogga mina studier nu (bloggen har vart en del av min utbildning som bildlärare), istället ska jag börja blogga om egna grejjer. Jag ska göra om min blogg lite (jag väntar bara på att min lärare sätter betyg så jag kan ta bort dom gamla inläggen).

Så i fortsättningen kommer jag blogga om saker som har med mitt liv att göra, du får gärna länka om du vill. Jag kanske också kommer ha en länklista, vi får se. Då kanske jag lägger till dej om det går bra? :)

Dahlia kirjoitti...

Självklart går det bra! Kul att du börjar blogga. Det blir en egen liten virtuell hörna som man kan göra sådan man vill. Först var min blogg mest om trädgård me det har blivit ett o annat genom tiden. Sådant som är mej. Senaste har varit just fotografering.Nu ska jag börja surfa för att hitta Matias skolprojekt som din mamma pratade om. Få se om jag kommer ihåg adressen till hemsidan. Om du ser detta skriv den åt mej. Ni håller visst alla på där med projektet nu i helgen. Lycka till!!

Mimo kirjoitti...

Instämmer med övriga talare. Härlig tolkning!

Systerdotter kirjoitti...

Där:
http://www.heavenhack.se/

dom håller på för fullt. Jag har vart med o hjälpt till litegrann. Dom gör verkligen ett bra jobb.

Dahlia kirjoitti...

Systerdotter:
Tack för adressen!
Bara hemsidorna är ju väldigt imponerande. Svårt att fatta hur ett liten gäng ungdomar kan komma till stånd med ett så stort projekt. Och detta är alltså ett skolarbete (jag som trodde att finska skolor hade stora krav...). Fast jag förstår nog att de själva velat ha det så stort. Och ingen tar betalt?...just när jag skrev om giriga företagschefer med bonusmiljarder. Framtiden är nog er ;) Lycka till. Ha en härlig helg!!