perjantai 20. helmikuuta 2009

Yökyöpeli





Tämä insertti on sulle, yötyöläinen.
Hain susta kuvan, jossa sulla on kärsivä ilme ja muokkasin sitä sillä ainoalla tavalla jonka hallitsen; värit ja värikylläisyys. Valvominen on totista puuhaa, ei mitään lasten leikkiä. Tuleekohan meille sellainen lapsi joka valvottaa?! No, mä vähä totuttelen siihen miltä sä sitten näytän kun sen aika koittaa;) Kun mä katon tota kuvaa mulle tulee huono omatunto vaikka en oo mitään pahaa tehnytkään (siitä varmaan kun aina ajattelen, et kyllä SÄ jaksat :/ )...on niin vetoova katse kaiken lisäksi!
Oliko tämä nyt sitten tarua vai totta? Totisinta totta on se, että sä oot maailman kärsivällisin ihminen. Eikä sun tartte sanoo mulle "kiitos samoin", koska sitä ei usko pukkikaan ;) Hyviä valvomisia ja nähdään huomenna!!

My dearest is working nightshift and this is how I see his suffering...Tomorrow I'll do my utmost to give him some energy. Promise!


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä näen tuossa kuvassa vaan meidän ihanan torpan ja kesän... :/ Kieltäminen päällä? ;) En malta odottaa, että pääsen valvomaan meidän pikkuisen kanssa! Energiahoito mielessä toivotan hyvää yötä!

Dahlia kirjoitti...

Olit säkin siinä kuvassa;)

Anonyymi kirjoitti...

Moi.On tosi kiva seurata teidän yö jutustelua. Toivotan paljon onnea teille.:=)

Dahlia kirjoitti...

Danke schön!