torstai 19. helmikuuta 2009

Uudenlainen yöelämä

Jos kerran on mahdollista saada tätä kautta tippa lisää huomiota yöaikaan, niin kyllä mä tänne tekstin väännän;-) Ja miltäs tuokin nyt sitten kuulosti?? Tarkoitan sitä tosiasiaa, että mies oli käynyt kommentoimassa blogissani yöllä töissä! Olenhan sosiaalisesti siirtynyt tänne virtuaalimaailmaan, missä muutkin pörräävät (ja siis ilmeisesti rakas ukkokin siinä samalla) ;-) (oh, you dirty old bastard*#>¤... ;)
Töistä tullessa voin siis vain murahtaa ja siirtyä päiväunille. Nythän ruuantekijäkin on päivällä vapaalla. Kohta pitää hommata minullekin oma tuoli yläkerran tietsikoiden äärelle... Näin otettu sitä voi olla virtuaalisesta huomiosta, kun se tulee tietystä miehisestä suunnasta (ja kuka sanoi etttä mä olen huomionkipeä?!). No joo, otan epävirtuaalisesti ja konkreettisesti ukon vierelle päiväunille (tulee varmaan mielellään kun on ollut yön töissä). Oon nukkunut niin huonosti ilman miehen tasaista kuorsausta tuudittamassa mua levolliseen uneen. Tosin sitten vasta kun se ruoka on tehty. Mullahan oli ruuantekovapaa tänään;-)

Ei kommentteja: