torstai 19. helmikuuta 2009

Teinit ja minä

Mun on kyllä nyt pakko antaa periksi ja luovuttaa tämä kone näille teineille, jotka lukevat mun juttuja olan yli ja ihmettelevät mikä on juttujeni juju...Ja siks toisekseen mun on pakko antaa niitten hihitellä rauhassa omien juttujensa pareissa. Niitten juttujen jujun mä hoksaan liiankin hyvin ;-). On muuten ihmeellistä miten nopeasti kuopus on oppinut puhumaan "aktivaattori" (hampaita ojentava laite) suussa. Mitä keksitään seuraavaksi, heh. Tällaista täällä yläkerrassa. Nyt lähden sitten alas jossa vallitsee tyhjän kodin meininki. Minun aikuinen seura meinaa olla vielä kolme yötä töissä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No joo. Aikuinen eksyi jälleen tutkimaan tuotoksiasi... Tästä taitaa tulla tapa päästä lähellesi näin työaikanakin :)

Dahlia kirjoitti...

Ootkos siinä;)

ienni kirjoitti...

Härliga gamla bilder med barnen! Scannat?

Dahlia kirjoitti...

Tack!
Jag har tagit foton av foton. Vissa redigerade jag lite gällande färgen (det ända jag klarar av att redigera, so far).

ienni kirjoitti...

Ahh, fota foton! Genialiskt om man inte har en scanner. :D