perjantai 27. helmikuuta 2009

Mitä mainokset kertovat sinusta?


Käyn läpi päivän meilit. Tänään ei muuta kuin mainoksia. Kerro ystäväsi, niin kerron kuka olet. Yhtähyvin voisi sanoa, kerro firmat joihin olet ollut yhteydessä ja joilta nyt loppuelämäsi saat muistutuksia, mainoksia, niiden olemassaolosta ja ostettavista tuotteista...niin kerron kuka olet. Tänään minua odottaa mainos Bue1:lta, Tjäreborilta, Supersaveriltä koskien matkustamista. Niin, matkustan mielelläni ja olen tehnyt kiitettävän määrän reissuja maahan jossa synnyin, eli Ruotsiin. Seuraavaksi Tappa.se ja Yogalife; Olen keränyt kehooni ylimääräisiä kiloja ja yrittänyt lähes joka keinon (joka ei vaadi minulta liikoja) päästä niistä eroon. Eikä hermolepo sekä mielentyyneyskään haittaisi. Vielä löytyy pari mainosta Allposterilta. Sisustaja, himosisustaja ilman budgettia (julisteet korvaavat Picassot). Viimeisenä muttei vähäisempänä; odla.nu. Kevään puutarhainnostusta voi jo herätellä. Niinpä...Sellainen minä siis tämän määritelmän mukaan olen.
Huomioiden, että mun ihmissuhteet eivät vaadi mitään, mitä voisi ostaa. (kuvat: allposters)

Theres a saying; tell me your friends and I'll tell you who you are. I could today say, I'll tell you all the advertisments I got today (from different corporations I've used) and you'll know who I am. First I got three mails about travelling. At least I've travelled to the neighbor country where I was born a lot. Next one came from tappa.nu and yogalife. Yes, I should take off some of the gained weight but haven't found a tolerable way of doing it and yes, I need to calm down and find a peace of mind every now and then. Then theres one from odla.se, which means "cultivate" and promises me a new spring and summer with my passion for gardening. I could start already they say with their seeds. Then two mails from Allposters, who knows that my budget doesn't allow me to decorate with Picasso. So, that is how I am. As simple as that. As I've never needed any company selling something to improve my family- or lovelife. Have a nice day everybody! (pictures: allposters)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä vaadin sen maton.

Dahlia kirjoitti...

Osuvasti! *halaa*