keskiviikko 25. helmikuuta 2009

Matto

Mun on aivan pakko ottaa pieni hetki tälle tekstille. Tämä netttimaailma on niin uskomaton ;) Löysin maailman ihanimman maton meidän torpalle. Sellaisen, joka peittää koko lattian (miten kiva sille tulevalle lapselle) ja on ihan oikean värinen. Valkoiset seinät ja tumma puu huutaa tummansinistä mattoa, tietenkin. Tosin siinä pitäis olla sellainen pieni kuvio, joka linkittää sen kaikkeen muuhun. Sellaisen, sinisen pienellä kuviolla, mä löysin Ikealta. Tämä olis tietenkin liian helppoa, joten niinpä siinä Ikean sivustolla toki lukee; vain myymälöistä...

Tätä mä nyt sitten olen jutellut kotona. Enkä mä ymmärrä miten muuten niin fiksu ja filmaattinen mies ei ymmärrä tämän mahdollisuuden ainutlaatuisuutta (kieltäytyy iloitsemasta matosta ja viittaa nykyisiin räsymattoihin hyvänä vaihtoehtona...;). Ei kuitenkaan osaa tuottaa mulle pettymystä ja katteli niitä "ostosauto matkoja" joita täältä päin tehdään Helsinkiin. Pysähtyy Stockmannnilla kans. Eikä siinäkään kohdassa kellot soinut...Mä luulen että se on itseasiassa itsekin niin ihastunut tähän mattoon.


I found this wonderfull carpet at Ikea. The only thing is, they don't sell them on internet. We live about 500 km from the nearest Ikea. So, I'm about to sit on one of thouse shopping tours we have to Helsinki...It is our little cottage that will be done up. Soooooon it will be warm enough for the first flowers and treasured moments at the countryside.

I do not have enough english words to translate the discussions at home about all the detailed changes I'm planning to do, but it is the universal truth where the man thinks the old rug is ok and doesn't burst out of joy. We all know that inside he must be sooo happy of getting the stylish new decorations, as every spring when the sun starts warming up homes and minds ;)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen aina halunnut ja jo pitkään tarvinnut maton. Siistii ;)

Dahlia kirjoitti...

Heh, siippako se siellä?
Kyllä mä sulle maton hommaan =)