keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Hyvää uutta vuotta 2009!




Huomenta, siis myöhäistä sellaista koska tänään on uudenvuoden aatto ja minä olen lasten kanssa vapaalla. Seuraavanlainen kirjoitus löytyi sänkyni vierestä:

"UUDEN VUODEN SUUNNITELMA
Mökillä olisi todella kiva käydä ja siellä tehdään:
-syödään kaikkea kivaa
-saunotaan
-tinat
-pelaillaan pelejä

-tehdään lumiukko
-jutellaan
-mennään metsään/ulos/kävelylle/tutkimusretkelle!

-lämmitellään takan ääressä
-nukutaan vasta aamuyöllä (PS. äiti myös)

Seuraava sivu:

Jos...
ei mennä mökille niin ollaan kotona ja:
-syödään
-pelaillaan pelejä
-mennään ulos
-istutaan ja relax
-lauletaan karaokea (PS:kaikki)
-saunotaan
-tehdään kilpailuja (esim: tietojuttuja, liikunta ja noin...
ei liikunta jos ei haluta! Äiti ;-)

Tämä oli siis tyttöni 13-v näkemys tämän päivän tapahtumista...hyvin on asiat kontrollissa. Aloitan tosta "istutaan ja relax;)". Hoksas onneksi ton liikunnan epäsopivaksi;)...jooo oon kyllä tehnit wiifittiä, joten kohta lopettavat tuon virneen kohdistuen minun urheilullisuuteen:-)
Itse asiassa olen täällä poikain seurassa muokannut hiukan kuvia uuden vuoden tervehdykseksi tänne blogille. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!
!!

Ei kommentteja: